דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עם חתונות בישראל? 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2568 פעמים ]

 

החתונה בחודש הבא? לא מתמצאים בעולם האירועים? עכשיו עליכם לקרוא קצת יותר על הסודות החשובים באמת בתחום חתונות טובות... עכשיו בואו להכיר טוב יותר את העולם הגדול של האירועים והחתונות: גן אירועים, מפיקי חתונות וקייטרינג!

כבר מצאתם מקום לחתונה?

החלק הראשון שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר המקום בו יתקיים האירוע. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות בטבע. רק אחרי בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד, סגנון הארוע ולבצע בחירה של כל אותם הדברים הרבים שיעשו את האירוע לחוויה חלומית. למה לא להתחיל לארגן?

על פי מה להחליט על אולם אירועים? רוצים אירועים בצפון?

לא מעט זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים עד שהם בוחרים, וזה הגיוני. גנים הינם שונים בכל מיני פרמטרים; כמות האורחים המקסימלית, רמת העיצוב במקום, אופן ההגשה והכי חשוב - המיקום בישראל. אין ברירה אלא להחליט מראש מה אתם חפצים לחגוג, זה יסייע רבות לכם בזמן שתחפשו את גן האירועים המושלם…

כאשר מגיעים לגני ארועים בשביל להתרשם מהמקום, צריך לשים לב לדברים הבאים: האם האזור נראה מספיק הגייני? האם הגודל מספיק לכמות המוזמנים? כמה בדיוק נותני שירות יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא מעריך מקום שממחזר את המזון או, למשל, שירות גרוע... אם אתם רוצים להישמר מפני פאדיחות של הרגע האחרון, ודאו שאתם מקבלים תשובות לשאלות שעולות בראשכם!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את החתונה תערכו רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין פה טעויות נסלחות. רוצים לדעת כיצד עושים זאת? הכי טוב זה לא להתפשר על שום פרט! לדוגמא, אם תמיד דמיינתם גן אירועים עם בלונים מתעופפים, אז אתם זכאים לקבל זאת…

מה השלב הבא?

בהנחה וכבר יש ברשותכם מקום לחתונה - כדאי להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב שולחנות... אם עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם מקצוענים המנוסים בעבודות עיצוב ויופי, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע הזה יהיה הכי יפהפה וחד פעמי. בעזרת שימוש בפרחים יפים, רק דוגמה קטנה, ניתן לשדרג בקלות את הרקע. המוזמנים שיבואו לאירוע ירגישו ממש מההתחלה שמדובר על איזשהו אירוע שעוד לא נראה כמותו והם יהנו כמו שעוד לא יצא להם עד כה... לא כדאי?

רק אם כבר גמרתם לעצב ולקשט, ניתן לחשוב על פרטים קטנטנים…

לאנשים רבים יצא פעם להגיע לחתונה כלשהי. הארועים האלה נראים דומים - בורקסים שמנוניים, בירה תוצרת הארץ ופטנטים מיושנים. בכדי לתכנן חגיגה מסוג שונה, קיים צורך בקמצוץ תכנון מוקדם ויצירתיות. כך בטוח ירכלו על האירוע שארגנתם גם בעוד כמה שנים... איך עוד אין לכם אירועים בחיפה?

מזון כבר בחרתם?

עבור אורחים רבים החלק המעניין באמת הוא סוג הקייטרינג. ההחלטה על שירות הקיטרינג בהחלט תשפיע על החוויות מאותה מסיבה, לכן רצוי שלא להתפשר בבחירה זו. רצוי להשתדל ללכת על אוכל טוב וצלחות לא קטנות מידי. אין מישהו שבאמת אוהב לצרוך אוכל שמנוני או, למשל, אחד שמגיע בצלחות זעירות. תמיד ישתלם לבזבז קצת כסף בשביל לדעת שהאוכל שיוגש יהיה משובח ומספק!

ומה עם חתונות בישראל? רשימת שירים עוד לא מצאתם?

רק אחרי שהאבסתם את המוזמנים שלכם, רצוי לבדר אותם, וקיימות המון דרכים לכך. ראשית כל, אי אפשר באמת לתכנן חגיגה ראויה מבלי לציין מוזיקה. יש סיבה לא לבחור איזשהו תקליטן מקצועי? בעזרתו תוכלו לשמח ולהקפיץ את חבריכם לאורך החתונה שלכם... כל שנותר לכם זה לבחור מראש סגנון מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת הדברים האחרים יבצעו בשבילכם.

באמצעות כל המידע שנמצא פה, ארגון ותכנון אירוע גדול יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לטיפים וקריאה מעמיקה יותר - תעיינו באתר. קריאה נעימה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב